maandag 18 april 2011

18-04-2011 een tuinluiwammesdagje

mooi hoekje bij de eik met Helleborus, Dicentra, Sedum Matrona en Aubrieta



Vandaag was het 24 graden en toen ik om half 4 thuis kwam van mijn werk had ik voor het eerst in lange tijd geen puf om in de tuin te werken.
Ik denk dat het door het weer komt, ik was gewoon hondsmoe.
Lekker op het gras gelegen met mijn dochter liggen keuvelen, ook heeeeeeeel gezellig en heerlijk relaxed.
Wel nog even de sproeiers aangezet en vanavond 2 uurtjes gaan sporten, want toen was ik weer door de vermoeidheid heen. Nu ben ik weer zo fris als een hoentje gelukkig.
Kan ik er morgen weer met volle moed tegenaan.
 Ik heb wel nog wat foto´s gemaakt vandaag, want het blijft dagelijks veranderen in de tuin.
Tulp Recreado voor de buxusbol langs de oprit
Mooie kleurcombinatie met tulp Cassini, als de Cotinus Royal Purple tenminste snel in blad komt
Viburnum Burkwoodii Anne Russel langs de oprit, die ruikt echt heel erg lekker.
Prachtig mooie pioenbloemige tulp naam (tot mijn grote ergernis) onbekend
Euphorbia ofwel wolfsmelk, met Arabis kaukasika Pinkie en Tulp Red Reviva op z´n retourl, Tulp China Town komt er ook aan.
Sedum matrona met tulp Queen of the night, tulp Purrisima en Dicentra op de achtergrond

                                              
Tulp Peach Blossom, hoogte 30 cm.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief