vrijdag 8 april 2011

08-04-2011 YES HET IS ME GELUKT!!!

Voor vandaag een snipperdagje geregeld op mijn werk.
Dat had ik echt niet beter kunnen plannen, het was vanmorgen om 9 uur al 18 graden. Zo lekker!!
Ik ben eerst even met mijn dochter gaan winkelen en daarna met behoorlijk wat tegenzin aan die ellendige kapotte waterleiding begonnen. Eerst 3 meter uitgegraven in rotgrond met gravel en kiezels en toen een schietgebedje gedaan dat het nu wel zou lukken om het zo aan elkaar te knutselen dat het niet meer alle kanten op spoot behalve de goeie.
Na heeeeeeeeeeeeeeel veel gesakker en gevloek omdat ik het gewoon bijna niet in elkaar kon krijgen is het me dan eindelijk gelukt.
Joepieeeeeeee, ik heb gewoon een vreugdedansje gemaakt toen ik de pomp aanzette en er alleen water kwam uit de sproeiers en niet meer uit de slang onder de grond.
3 keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen en eerlijk is eerlijk, ik was na afloop heel blij en toch ook wel een klein beetje trots op mezelf haha.
Meteen de hele tuin gesproeid natuurlijk want het was echt dringend nodig.
Verder nog lekker wat onkruid hier en daar uit de grond getrokken en het enige wat de pret verder een beetje kon drukken was het feit dat ik al die heerlijke bloemenluchtjes niet kon ruiken omdat hiernaast op het land al 2 dagen gegierd wordt. Je ruikt hier in de tuin op het moment dus alleen maar poep. Jakkes.
Oh ja, voordat ik het vergeet, ik heb vandaag inderdaad best bruine spierballen gekweekt en ook hele smerige handen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief