zondag 24 juli 2011

2011-07-24 Heeeeeeeeeeeeeel veel water!!

Arme, arme vakantiegangers in Nederland.
Het is nu 18 uur en sinds gisteravond is er 44 mm. water gevallen.
Ik dacht vanmorgen dat ik mooi kunstmest op het gras kon gaan strooien want het had vannacht 29 mm. geregend en het zag ernaar uit dat er nog wel wat zou vallen.
Toen ik alle gazons gehad had begon het te miezeren. "Mooi dacht ik nog, kan het mooi een beetje inregenen".
Na 15 mm regen de hele dag door zonder een minuutje droog weer kan ik wel weer opnieuw beginnen want die mestkorrels zijn nu waarschijnlijk tot een meter diepte weggespoeld.
Gisteren viel het weer wel mee, al werd er toen ook slecht weer voorspeld.
Ik heb alle graskantjes weer afgestoken en het gras gemaaid, dus alles ligt er weer netjes en strak bij.
Lekker was het, de hele dag buiten.
Vandaag het tuinhuis maar eens helemaal opgeruimd, was ik in ieder geval binnen.
Tjonge, wat een zee van ruimte weer, je kunt er weer gewoon lopen zonder overal overheen te hoeven stappen.
Je  kent het wel, elke keer als er weer iets in het tuinhuis geparkeerd moet worden gebeurt dat zo dicht mogelijk bij de deur totdat je je kont niet meer kunt keren en van alles aan de kant moet sjouwen als je iets nodig hebt. ALS je het al kunt vinden!!
Dat is nu toch mooi weer opgelost dus het slechte weer is toch nog ergens goed voor geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief