zondag 16 januari 2011

16 januari 20011 het leek wel lente

Wat een dag vandaag, 14 graden en zon, het leek echt lente.

16 januari, zonnige voortuin



De hele dag buiten bezig geweest uiteraard, heerlijk genoten van het zonnetje.
Het is wel veraderlijk nu, je bent op zo´n prachtige dag snel geneigd om alles echt op te ruimen, dus alle bladeren uit de borders en dergelijke maar heb me toch weten te beheersen.

16 januari, 14 graden en zon

Wel de bladeren weggehaald waar bloembollen boven beginnen te komen maar ik heb de rest toch echt nog ff laten liggen. Wie weet vriest het over 2 weken weer 10 graden of meer. Ik had dan ook meteen 4 volle kruiwagens met bladeren voor op de composthoop. Die ligt er nu 4 weken en hij is al een meter hoog, dat beloofd wat als het weer voorjaar wordt. Het is toch echt niet de bedoeling dat het over 2 jaar lijkt of we op de Utrechtse heuvelrug wonen.

Vandaag wel de afscheiding voor de nieuwe blauwrode border aangelegd in de vorm van kaseien die we nog een hele stapel hadden liggen. Kan ik straks mooi kruipphlox overheen laten groeien of andere mooie bodembedekkers. Ik heb meteen alles geegaliseerd en dat is  meteen een veel netter gezicht.
Zo jammer dat het om 5 uur toch echt weer donker wordt, ik had nog uren door willen gaan.

Ik voeg hier trouwens nog wel een paar foto´s toe van het prachtige sneeuwlandschap van december, dit omdat ik vanmorgen pas de sneeuwfoto´s die ik met mijn gsm gemaakt heb op de pc heb gezet.


 Ons huis in de sneeuw

 De hanekampseweg bij zonsondergang


In het bos


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief